onsdag den 1. februar 2017

Teamspeedie genopstår fra de døde

onsdag den 1. februar 2017

Team speedie genopstår fra de døde

Team Speedie genopstår!
Et lille opråb på fisketips blev starten på et nyt Team.
"lille jolle" søgte en føringstabel (,det er sådan en, man bruger når man syr garn), jeg havde et års tid i forvejen, fået en tilsendt af Finn Hansen sååå....
Lars som han hed, boede i Nyborg,så jeg kørte selvfølgelig derud, jeg skulle jo have en kop kaffe for ulejligheden, det er så gennem et par år blevet til mange kopper kaffe, og rigtig mange små fisketure.Så nu vil vi have de store.
At han så er gået hen og blevet en af mine bedste venner er jo en dejlig ting,Vi har rigtig mange ting tilfælles,garn, stang, trolling,humor etc etc, at han så har jordens næst sødeste hustru, og vi kommer godt ud af det alle 4, gjorde at vi blev enige om at TEAM SPEEDIE ser lyset igen.
Syntes lige jeg vil fortælle en lille sjov ting jeg oplevede på en af vores første trollingture...........
Vi var sejlet fra Nyborg til Tårup strand i den 16 fods Rydsjolle, Lars havde self snuppet 2 makrel og jeg havde ikke fået skæl på mig endnu.
Det var blæst op og 4 timer senere gled vi ind i Nyborg fjord,hvor jeg vidste der var store hø,jeg var træt og døsede i stævnen med stangen i hånden, et kanonhug rev næsten stangen ud af hånden på mig, NØØØØØØJJJ råbte jeg, åbnede øjnene, satte mig op i lodret stilling, blot for at se Lars sidde med min snøre i hånden og et stort smil om munden!!!
Lars er ikke på facebook, så jeg skal lige have hans tilladelse før jeg vender ham om.Og det har jeg så fået nu.
Så tag pænt imod min nye makker Lars.
Jeg arb på højtryk for at få de 2 sidste både klar, NU SKAL DER FISKES!!!!!


1 kommentar: